۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۲۶

معاون انتظامی البرز:

کنترل آسیب‌های اجتماعی از مطالبات جدی ناجاست

کنترل آسیب‌های اجتماعی از مطالبات جدی ناجاست

کرج - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: کنترل آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌ها و مطالبات جدی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم‌پور بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام محمد منتج، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز اظهار کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز با انجام اقدامات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی با هماهنگی دستگاه‌های مختلف در این زمینه، گام مهمی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشته است.

وی با اشاره به اهمیت نهاد خانواده در اسلام بیان کرد: وجود زنان به عنوان همسران و مادرانی دلسوز در درون خانواده حکایت از نقش ویژه آنها در تربیت و پرورش کودکان و تأمین نیازهای عاطفی و روانی اعضای خانواده دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به وجود اداره مشاوره و مددکاری و ارائه خدمات به شهروندان تصریح کرد: جایگاه مشاوره در پیشگاه خداوند بسیار بالاست و امروزه اهمیت و جایگاه استفاده از خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی بیش از پیش بر ما نمایان بوده و در حقیقت هرچه زمان به جلوتر می‌رود، علاقه افراد به اخذ مشاوره و راهنمایی از مشاورین خبره و باتجربه بیشتر و بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: متناسب با اهمیت موضوع آسیب‌شناسی؛ یکی از محوری‌ترین مسائلی که ناجا بر روی آن تمرکز و توجه دارد آسیب‌های اجتماعی و راه‌های پیشگیری از آن است.

معاون اجتماعی پلیس البرز در پایان با ابراز خرسندی نسبت به همکاری بیشتر با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان متذکر شد: امیدواریم تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه منعقد و اقدامات فرهنگی و اجتماعی در مناطق جرم خیز استان انجام شود تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق باشیم.

کد خبر 5075030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha